STO LICA JEDNOG AUTOPORTRETA / 100 faces of one self-portrait

1. Autoportreti s fotografijom

"...Sljedeći projekt “Sto lica jednog autoportreta” naznačit ce njene nove interese u likovnosti. Konceptualno ga je osmislila kako bi zaživio pomoću angažmana publike. Promatrajući vlastiti odraz u ogledalu, publika je imala prigodu fotografirati se polaroid tehnikom, te tako postati autorom vlastita fotografskog autoportreta. Mnoštvo fotografija koje su bile dokument akcije koja je trajala u određenom vremenu, ponukali su je da se ponovo vrati svom ishodištu i usmjeri interes sa drugih na sebe.

To su premise za novi ciklus radova kojim će maksimalno eksploatirati temu autoportreta. Zanatsku portretnu fotografiju koja se koristi za identifikacijske dokumente, koristi kao predložak. Istovjetan fotografski predložak umnaža i kolažira, te tako stvara reljefne foto slike, koje unatoč primarnoj kvaliteti plošnosti medija nositelja, ostvaruju dinamičke i prostorne efekte..."

                                                                                                                                                                                                           Nataša Ivančević, povjesničarka umjetnosti

Autoportret, print-kolaž, 80x60, 2010.

press to zoom

detalj

press to zoom

detalj

press to zoom
press to zoom

detalj

press to zoom

detalj

press to zoom
press to zoom
press to zoom
detalj
detalj
press to zoom

2. Autoportreti s linorezom

"...Temu autoportreta razvija i u grafičkoj tehnici linoreza... Umnažanjem predloška, njegovim ponavljanjem i postavljanjem u raznim planovima na dvodimenzionalnu podlogu, nastaje igra svjetla i sjene, vibracija površine i dinamički optički efekti..."

                                                                                                                                                                                                                                                 Nataša Ivančević

 "...Kao važan strukturalni element posebnu ulogu ima prostor, ali ne kao iluzionistička varka već kao konkretna plastička činjenica koja nastaje otvaranjem i spacijalističkim perforacijama papirnate podloge što u njezine radove unosi dodatnu komponentu ludičnosti i ironije. To možemo protumačiti i kao način napuštanja slike kao dvodimenzionalne realnosti i put prema slici kao objektu..."

                                                                                                                                                                                                                                                   Boris Toman

Autoportret 7, linorez-print-kolaž, 100x70, 2011.

press to zoom
press to zoom

detalj

press to zoom
press to zoom

detalj

press to zoom

detalj

press to zoom
press to zoom

detalj

press to zoom

detalj

press to zoom
press to zoom

detalj

press to zoom

detalj

press to zoom
press to zoom

detalj

press to zoom

detalj

press to zoom
press to zoom

detalj

press to zoom

detalj

press to zoom